Рівні показників якості телекомунікаційних послуг за 2014 р.

Шановні абоненти та гості сайту, відповідно до Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174, оператори телекомунікацій зобов’язані оприлюднювати, у тому числі, за допомогою своїх веб-сайтів, показники щодо досягнутих рівнів якості послуг, та запланованих на поточний рік.
В зв'язку з цим, пропонуємо вашій увазі досягнуті в 2014 р. та заплановані на 2015 р. рівні показників якості телекомунікаційних послуг (відповідно до Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174).


Рівні показників якості телекомунікаційних послуг за 2014 р.

Примітка. Звернення споживача — це заява (клопотання) або скарга споживача з питань надання та отримання телекомунікаційної послуги, яка викладена в письмовій формі, згідно з вимогами закону України «Про звернення громадян» та нормативних документів у відповідній сфері.